Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Sefaranas

Komentáre (4)


modre prebudenie
Sefaranas – použila som nové meno, pred tým ste ma poznali pod menom Issabela, prečo som to zmenila ani sama neviem, a ani neviem čo to meno znamená, ale páčilo sa mi, tak som ho použila do blogu ako názov.

Velmi sa mi páči, koľko ľudí sa venuje ezoterike, mágii, chanellingu a stále viac a viac prispievajú na helarinu stránku – Ambala, Aurawiever, Filip, Bosorka, Eldhwen a ďalší,  a tak som sa rozhodla, že to skúsim aj ja, s mojími málo poznatkami a skúsenosťami a tak obohatím svojou troškou tieto stránky, ktoré sa nesú v duchu poznávania a učenia sa. Dúfam, že si tu každý niečo nájde pre seba.

 

4 thoughts on “Sefaranas

  1. Sefaranas,

    vitaj, som rada, že si sa pustila do blogovania! Čo bude tvoja hlavná téma? Pýtam sa preto, aby som ťa hneď pripojila k “spojeným ezoterickým blogom”😛 …

    • Dakujem,

      moja hlavna tema – ani neviem, zaujima ma vela veci, skusenosti mam trocha pomenej, ale mam velmi dobry kontakt s anjelmi, jasnovidectvo, vizualizacia mi ide velmi dobre, magia a misteria – zatial som necarovala, ale chcem zacat, meditacie – kontakt s astralom

      ezoterika, kontakt s anjelmi – chenneling, kyvadlovanie, jasnovidectvo, vizualizacia, meditacie, sny

  2. AJOOOJ sefaranas, VELMI SA MI PACI TVOJA STRANKA JE PLNA CITU A NEHY, DRZIM TI PASTICKY🙂
    JA MAM DVA BLOGY TU NA WORDPRESSE – ANGIE72, KTORY BUDEM CELY PRERABAT A 001ANGELS – TEN JE MOJA SRDCOVKA🙂
    ZATIAL Pááá ANGIE72

    • angie72,

      dakujem velmi pekne, prijemne slova vzdy pohladia dusicku, drzim prsty aj ja tebe, tak pekny vecer😛

Pridaj komentár

