Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

ŠAMANKA

Komentáre (3)


tuva-saman
Moje prvé stretnutie s ezoterikou – ŠAMANKOU

Bolo to pred pár rokmi, mala som jeden malý problém s ‘niekym’ v mojom byte, cítila som nejakú energiu, ale nevedela som si to vtedy vysvetliť, čo to je a prečo to je v mojom byte. Úplne náhodou🙂 (dnes už viem, že náhody neexistujú)  som sa dostala k článku-rozhovoru so šamankou, zaujalo ma to a tak som vyhľadala info a objednala sa k nej.

Dorazila som do bytu, kde ma privítala mladá pani, dve detičky, pes a mačka pobehovali po priestrannom podkrovnom byte, ktorý sa nachádzal v centre Bratislavy. Po predsavení ma vzala do ‘svojej’ miestnosti, kde sme vystúpili po drevených schodoch, cítila som sa veľmi príjemne, tajúplnosť dýchala na mňa z každého kúta – šamanské  bubny, hrkalky, oltár, knihy, sviečky, kadidlá, farebné šatky, vankúše, karty a všeličo iné ma obklopovalo a ja som nasávala novú a čistú energiu.

Pri voňavom teplom čaji mi vysvetlila, čo to šamanizmus je, ako s ním pracuje, že spolupracuje s duchmi prírody, čo všetko pri tom používa – bolo to fajn, pretože ja som o šamanizme nevedela skoro vôbec nič.

Keď skončila s vysvetľovaním, dala mi otázku, čo ma k nej priviedlo aký problém. Opísala som jej moju situáciu s energiu v mojom byte, že tam stále niekoho cítim, viac v noci, keď spím, tak ‘niekto’ chodí po izbe, nikdy som sa neotočila, strach mi to nedovolil.
Oznámila mi, že keď som prišla a sadla si k nej do izby, z poza mňa vystúpili dve osoby (ktoré ona videla) osoba starej ženy a osoba vysokého muža. Stará žena bola pani (ktorá žila v byte predomnou,a zomrela dosť tragicky),šamanka sa s ňou spojila a po chvíli mi povedala – že tá pani je na mňa dosť nahnevaná, pretože bývam v jej byte a nemám tam čo robiť a mám odtiaľ odýsť.  Šamanka mi povedala, ako ošetri situáciu a že odprevadí  jej dušu na západ, kam duše v šamanizme odprevádzajú.

Druhá osoba – vysoký muž – bol moj mŕtvy otec, zomrel pred viac ako 18 rokmi tiež dosť tragicky a šamanka mi povedala, že on je stále pri mne a že žije z mojej energie, vôbec mi to neprospieva,pretože úbytok energie ma oslabuje a môže to skončiť so mnou veľmi zle.

A tak sme odprevádzali dve duše na západ.
Poviem vám, pre mňa to bol zážitok (predsa to bol moj prvý kontakt s duchmi, jemnohmotným svetom, práca s energiou a plus som tomu vôbec nerozumela).  Šamanka mi povedala, že potrebuje moju pomoc – moju energiu, kľakla si na kolená a ja za ňu, požiadala ma, aby som sa dotkla jej pravého ramena mojou ľavou rukou, čo som aj urobila. Podotkla – budeš niečo počuť, ale neotváraj oči, neboj sa, nič zlé sa ti nestane. Teda vám poviem, že mi prešiel mráz po chrbte. Ale šla som do toho.

A tak sme začali – šamanka začala spievať, bubnovať, stupňovalo sa to intenzívnejšie aj pomalšie a ja som sa dostala do nejakého tranzu a zrazu som počula, ako keď sa niekto postaví zo zeme a pomalými krokmi odkráča preč, počula som odchádzali spoza mňa z každej strany kroky po podlahe (to bolo vážne silné) a nakoniec mi z ničoho nič začali tiecť slzy tak silno, že som to nevedela ovládať,  a po chvíli prestali. Bubny utíchli, cely ten ‘opar’ okolo nás sa pomaličky vytratil a ja som sa prebrala v prítomnosti.

Šamanka sa na mňa usmiala a podotkla: “Z teba by bola veľmi dobrá šamanka, máš k tomu všetky predpoklady”. K tým slzám mi vysvetlila, že otec sa so mnou chcel ešte naposledy rozlúčiť pred jeho odchodom a objať, ale ona mu to nedovolila.

Poradila mi, čo mám robiť, keď prídem domov, páliť  sviečky a najlepšie by bolo, keby som sa odtiaľ rovno odsťahovala. Poslúchla som ju, odsťahovala som sa, síce o tri roky neskôr, ale predsa. Dnes viem, že to bol v mojom živote veľký zlomový bod a mal veľký význam v mojom ďalšom živote až k dnešnému dňu.

3 thoughts on “ŠAMANKA

  1. Bola si u Zorky Frešovej?

  2. Hej, poznam ju asi 5 rokov, ked idem na slovensko, tak ju stale navstivim, je uzasna, vzdy poradi uzasne, odkial ju poznas ty? bol si u nej?

  3. Ja o nej viem s kade tade i od snakebite hovorila mi o nej ze je uplne super

Pridaj komentár

