Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Meditácia

Komentáre (3)


cestovanie v case

CESTOVANIE V ČASE

Vcčera 10/07/09, keď som si zapisovala rozhovor s Yovmielom, cítila som jeho energiu, zrazu sa rozšírila všade okolo mňa a cítila som aj silné napojenie na kanál (v oblasti siedmej čakry), hlava mi oťažela, začala sa mi divne točiť, ako keď strácate vedomie, ale pri vedomí som bola, hlava mi klesla na hruď a prsty prestali písať. Musela som si ľahnúť, pretože strácam kontrolu nad telom keď meditujem v sede.

Ľahla som si, na chrbát, prikrila sa dekou a zrazu som sa videla, ako niekam padám, akoby cez čierny vzdušný vír do čiernej prázdnoty, a to som počula Yovmiela ako mi hovorí, nech sa nebojím, že je pri mne aj on aj Izarias. A tak som letela dole až na konci ničoho sa ukázalo svetlo, približovalo sa  až som preletela veľkým bielym otvorom a dopadla  do bieleho priestoru. Všetko bolo biele, nič som nevidela len bielo dookola, bola som zmätaná. Yovmiel mi povedal nech idem stále rovno a tak som sa postavila a šla.

Zrazu sa pri mne  zjavil Arus – sídli v mojej  hrdelnej čakre, a je to obrovský had, je krásnej čiernej farby, ma tmavofialove škvrny z trocha žltou, je nádherny, mám ho veľmi rada.  On jediný so mnou hovoril z mojich totemových zvieratiek – lepšie povedané papuľoval mi, ani sa mu nedivým, keď som ho videla v akom ‘zanedbanom’ stave som ho našla – bol celý hnedy a zaprášeny od piesku, v hnedej krajine, kde po živej duši nebolo ani známky – tie časy sú už preč.

A tak sme spolu kráčali a zároveň sa rozprávali, pýtala som sa ho kam ideme, a on, veď uvidíš. Keď sme zastali, stále sme boli v ‘bielej’  tu mi Arus povedal, nech si skúsim niečo predsaviť, ako by som chcela, aby môj život vizeral ďalej – a tak som do ‘bielej’ začala  vytvárať obrazy, prišlo mi to, ako keď nalepíte tapetu na veľkú bielu stenu a potom sa na ňu pozeráte – predstavila som si , ako vychádzam z domu, dom bol veľký a pekný, okolo trávnik, stromy, kvety, všade bolo čisto . Sadám do auta a riadim ho, idem do práce  – no a potom ma prebral hrozný hluk z vonku. Tresk, koniec.

No, ale mam na pláne sa tam vrátiť a vyzistiť viac.

3 thoughts on “Meditácia

  1. Obdivujem vás ako dokážete komunikovať s inou energiou počas meditácie, ja len vidím farby energii, väčšinou svojích anjelov a všemohúceho otca.
    Komunikujem len cez mysel a kyvadlo. Možno sa aj mne časom podarí…😀
    Veľmi pekný stránka a tá kniha palmových listov je úžasná, vôbec som o nej nevedela.

  2. toto sa mi prihodilo prvy krat, tiez som skusala par mesiacov a neslo mi to – az za pomoci Yovmiela, tak, ja vidim obrazy, farby (anjelov nevidim-len raz som uvidela Izariasa) asi to bude ta vizualizacia, som v zaciatkoch takze skusam, ked nie som leniva a chce sa mi,

    a s anjelmi komunikujem hocike, ked to zrovna potrebujem, neviem ako to je mozne, ale mam s nimi asi velmi dobre spojenie (poprosila som, aby mi posilnili kanal a tak sa stalo – bolo to dost silne).

    a dakujem, som rada, ze stranka aj clanky sa pacia

  3. Ja mám pocit, že mám lepšie spojenie s duchmi, lezú mi do spánku a počujem čo mi vravia. Anjelom rozumiem len s kyvadlom.

Pridaj komentár

