Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Snívanie

Komentáre (2)


anjelske kridlaSny – ma sprevádzajú po celý môj život a som šťastná, že ich mám, poznám ľudí, ktorí si vôbec nič po zobudení nepamätajú, ako napríklad moja mama.
Moje sny sú krásne – farebné, majú dej aj zmysel.

Tento sen, ktorý sem opíšem sa mi prisnil, keď som bola v ‘štádiu’ – výuky o anjeloch, kontaktovania sa s nimi, posilňovanie kanálu, channeling – vtedy som zistila, že sa s anjelmi môžem kontaktovať hocikde a rozprávať sa s nimi.

SEN – 22/02/09

Šla som spať, obklopovalo ma nejaké divné teplo, bol februar a mne zima býva aj v lete, zaspať som nejako nemohla, stále som sa prehadzovala, horela som ako piecka, v nejakom polospánku sa mi prisnil sen :
= videla som cestu, po ktorej som kráčala, bola to prašná cesta a široká, pozdĺž  ľavej strany cesty boli vykopané jamy jedna ako druhá, predomnou boli prázdne také isté, a keď som sa obzrela jamy za mnou boli ‘plné’, ležali v nich mŕtvy ľudia, len tak v oblečení, oblečenie bolo čisté a farebné, v sekunde som nechápala, čo to znamená, keď som prechádzala popri ďalšej prázdnej jamy, tak akokeby niekto spoza mňa (nevidela som nikoho) hodil ďalšieho človeka – no prešiel mi mráz po chrbte, bolo to veľmi divné a silné, v tom sne bol ale krásny slnečný deň, v pozadí boli hory a ja som sa vôbec necítila zle.

POSILOVANIE KANALU od Anjelov

Žiadala som Anjelov, aby mi posilnili kanál, keď už toľko na sebe pracujem a hlavne sa chcem s nimi kontaktovať. Vyhoveli mojej požiadavke a udialo sa toto: (tu istú noc, hneď po tom sne)

= ležala som na bruchu v takom polospánku a zrazu som ucítila na chrbte tlak, v oblasti lopatiek, v takom akoby kruhu, tlak bol teplý a silný, akoby niekto do vás niečo vtláčal, až ma to pritislo do postele, paralizovalo ma to, nemohla som sa hýbať, cítila som teplo a energiu, ktorá prúdila mojim telom, a ráno po prebudení som sa prebrala v tej istej polohe.

2 thoughts on “Snívanie

  1. Ahoj potrebovala by som radu ohladom snov vedel by mi niekto pomoct?

    • neviem, co mas na mysli : ‘potrebovala by som radu ohladom snov’ , nejake rady najdes na Helarinej stranke pod Sny a ich vyznam : Uvod, Prve dva kluce – emocia a tema, Kluc treti – paralela so zivotom, Kluc stvrty – symboly – neviem, co hladas , ale snad tam nieco najdes

Pridaj komentár

