Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Schody do Neba

Jeden komentár


JLM_Jim_Warren_39SEN  –  09/06/09     Otec v mojom sne

Videla som sa v nejakej jaskyni, ale jaskyňa to nebola. Vlastne to bola akokeby prerezaná zem z plno dierami, väčšími i menšími a v každej tej diere niekto bol. Každý mal tú svoju – svoj život – svoju prácu – každý sa “trápil” v tej svojej alebo “radoval”, ako chcete. Ta zem-hlina bola svetlohnedej farby, bol to obrovský priestor, vysokánsky múr (prierez zeme). Ja som z tej mojej ‘diery’ vyšla, pretože som niekoho počula, nejaký mužský hlas, ale keď som vyšla von, tak som nikoho nevidela. Ohliadala som sa dookola, hlas vychádzal z nejakej ‘diery’, ale nikto sa mi neukázal. A keď som sa rozhodla vrátiť späť, otočila som sa smerom k mojej ‘diere’ a nad ňou som uvidela veľký obraz – nakreslený veľký výkres – na ktorom boli nakreslené  schody do neba, hore nad schodami bola znázornená ležiaca postava a po ľavej a pravej strane schodov boli dva veľké trojuholníky. Bolo to nakreslené svetlými až bielymi farbami (dosť často, skoro vždy mám sny s prevládajúcou bielou farbou).

Po chvíli “niekto” prišiel, nevidela som ho, len cítila energiu. Nebol to človek. Stál vedľa mňa po pravej strane, asi tak krok dozadu odomňa a ukázal mi, aby som sa pozrela na niečo = videla som tentokrát skutočné schody (presne také isté ako na obraze) do neba – veľké, svetlé, široké schody. Bola som dosť prekvapená a v úžase ma v tej sekunde napadlo, že som ten obraz videla pred chvíľou a otočila som sa smerom kde ten “niekto” stál. Zrazu som uvidela obrovskú žiaru, v strede bol úplne biely žiariaci pruh energie a z neho vyžarovali lúče dookola, bolo to dosť silné, vyžarovala kľud a mier. Znova som sa pozrela na schody a videla som, ako koniec schodov (hore v nebi)  bol zahalený v bielych  oblakoch.

Po chvíli sa mi prisnil hneď sen druhý.

SEN II  =  bola som niekde, kde všetko bolo biele, ale  biela zimná krajina to nebola. Žiadne nebo, žiadna zem, nič, len biela. Sedela som na bielej zemi sama, vedela som, že okolo mňa je viac ľudí, tiež sedeli, v hlúčikoch a rozprávali sa. Ako som tak sedela, stále som sa pozerala jedným smerom a čakala na niekoho, s kým som bola “napojená”  s mužom, ktorý mal prísť do môjho života.

Zrazu sa pri mne zjavil, zvláštne je, nevidela som ho, sadol si ku mne a zrazu nás tam bolo viac a viac skupiniek ľudí, až prišli  (niekto, nevidela som ich cez tých ľudí) akokeby naši velitelia, my sme sa v tej chvíli všetci postavili viac-menej do pozoru, ešte som si hodila na chrbát ruksak a tak sme tam stáli všetci v rovných radoch a čakali kam nás pošlú,  zrazu som pocítila teplo na mojej ruke. On ma chytil za ruku a naše duše splynuli, bola som šťastná, že som sa toho konečne dožila a strach??? žiadny som nemala, ani pred tým a ani potom.

One thought on “Schody do Neba

  1. Nechala som si vylozit tieto dva sny a tu je ich vyklad:

    SEN = diera, tunel i jaskyna evokuju podvedomie, minulost, v ktorej sa vrtate a zijete v nej, i materske lono, bezpecie a istotu. Schody predstavuju rast, vyvoj smerom dopredu, ak vedu do neba, naznacuju duchovne snazenie sa, obrodu. Trojuholnik ma vlastnosti ako cislo 3, duch-telo-dusa, otec-matka-dieta, svata trojica a pod. Jeho vrchol moze smerovat k dobru alebo zlu. Pre freudovcov je vyrazom pre zenske prirodzenie. i v zivote je mozne, ze sa obraciate na nespravne hodnoty, niekto vas nabada pozerat inym smerom. ten niekto je zrejme cast vasho ja. sen ma az biblicky podton, akoby vas nieco pobadalo zacat svoj zivot nanovo a ocistit ho.

    SEN II = mozno sa prilis zamieriavate na cakanie na niekoho, kto bude s vami dokonale spojeny. vojenske postoje a velitelia naznacuju na sebadisciplinu. moze to poukazovat i na prilisnu prisnost na seba. ten niekto je zaroven hrdina, tato postava vas povzbudzuje dosiahnut uspech v zivote. povzbudzuje snivajuceho v dosahovani uspechov.
    biely priestor naznacuje praznotu, znaci nevinnost, cudnost, laskavost, dusevnu cistotu, uprimnost, no i bezutesnot a nedostatok pestreho zivota. vo svojej podstate ju za farbu nemozeme povazovat, pretoze je neutralna. je farbou cistoty, nevinnosti a uprimnosti, ale i slobody a nezavislosti.
    biela je i vyrazom smrti (na vychode), je to vlastne nepritomnost farieb a teda akoby rezignacia, akoby vase utrpenie dosahovalo taky bod, v ktorom uz necitite ziadne city. symbolizuje znovuzrodenie a novy zaciatok.

    tak, toto boli vyklady mojich snov,podotykam nepytala som sa anjelov, na nich este len rada dojde.

Pridaj komentár

