Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Sneh a čokoláda

Pridaj komentár


Zimna_priroda_3SEN  =  18/03/09

Bola som niekde, kde bolo všetko z ľadu a snehu – všetko naokolo biele – zimná krajina – ku podivu som necítila žiadny chlad (mne je zima stále), videla som sa, ako mám foťák v rukách a fotim zvláštne útvary, ktoré boli  všelijako vsadené do  krajiny – útvary boli červeno-žltej farby okrúhleho tvaru, skôr pripomínali obrovské točiace sa – rotujúce špirály, boli 5, 3 a 2 oproti sebe, zasadené do snehu, bol to nádherny pohľad. Potom som videla niečo ako strom zo skla, myslím ,že konce konárov a konárikov sa sfarbovali do modrej – akoby svietili na ňom malinké svetielka a po ľavej strane trocha v diaľke sa niesla na vode obrovská ľadová kryha (ľadová hora) a hneď vedľa  pred ňou na zemi  obrovské  žlté auto (ako ťažké strojárenské autá – ako bager apod. čo pracujú v lomoch, alebo na stavbách) čo bolo divné  všetko bolo čisté bez kdejakej špiny.

A zrazu ku mne prišla žena (predstavovala ju moja kolegyňa z práce, ktorú dvakrát nemusím), volala ma niekam inam a tak som šla, po ceste som sa otočila a videla, že obrovská kryha zrazu zmizla, spýtala som sa jej kde je, a ona, nech si nerobím starosti, že sa potopila do vody. Zrazu mi ukázala ‘obraz’ – krajinu, kde bolo všetko hnedé – z čokolády – ľudia, stromy, zvieratká – všetci boli živý a užívali si života, šmýkali sa na čokoládovej zjazdovke, usmievali sa, život bol pohoda.

Lenže ona chcela, aby som do tej krajiny šla, tak som musela  prejsť “otvorom” , ktorý bol strašne vysoko na stene, po ktorej sme dosť ťažko vyliezli a už keď  sme boli v tom “otvore” bolo to okno bez okna tak sme si sadli a pozerali na čokoládovú krajinu. Videla som, ako ma svojím okom sleduje a nabáda, aby som skočila dole, že inak sa do tej krajiny nedostanem. Lenže keď som sa pozrela dole, boli sme naozaj vysoko, a nedalo sa po tej stene ani šmyknúť dole, pretože bola stŕma,  hneď ma napadlo, keď skočím, tak je po mne  a tak som neskočila, nechcela som ísť do čokoládovej krajiny, ale za to som sa zobudila. A bola som rada, že som v posteli a nie v okne.

Pridaj komentár

