Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

TERAPIA

Komentáre (2)


Male_planety_4Keď som v apríli bola doma na slovensku, tak som mala dohodnuté stretnutie aj s terapeutkou, ktorá sa venuje mimo iné aj  regresnej terapii. Keď som sa o regrese dočítala na helariných stránkach-minigrimi, hneď som šla vyhľadať niekoho, kto sa tým zaoberá v Bratislave. Našla som, objednala sa a vytešovala sa, že sa niečo dozviem, o svojich minulých životoch a že po prípade vyriešime nejakú tu karmu.

Ale po poriadku.  Na stretnutie som dorazila v čas, čakala ma mladá útla žena, po predstavení som sa dozvedela jej meno – pani Michelle – . Terapia ako taká začala otázkou, čo ma k nej priviedlo, aby som začala o sebe rozprávať a čo by som chcela vyriešiť.  Spustila som monológ, rozprávala som  a pani Michelle si pri relaxačnej hudbe zapisovala poznámky. Dávala otázky, vypytovala sa a nakoniec mi povedala, že regres nepodstúpime. Bola som prekvapená, ale mala na to pádny dôvod. Ktorým mi vysvetlila, prečo sa tak rozhodla. Bola som tak trochu sklamaná,  ale zato som sa dozvedela ďalšie  zaujímavé veci.

Tak napriklad, sa napojila na môjho anjela strážneho – Izariasa, to je jeho meno, a povedala mi, čo sa mám dozvedieť práve teraz od neho. V tomto živote mám 3 dôležité karmické skúšky a mám nimi prejsť.

1. Karmická  skúška – rozvoj osobnosti, harmonická osobnosť

2. Karmická skúška – hľadanie pravdy o živote a emóciach (čo ma dovedie k rozvoju osobnosti)

3. Karmická skúška – dostať seba do rovnováhy

Takže mám na čom pracovať, pracujem a budem pracovať (vďaka Helar a vám všetkým a môjmu strážnemu, ktorý ma sem priviedol). Potom mi hovorila, že mám s mojim anjelom rozprávať cez srdcovú čakru, nevracať sa do minulosti, dvíhať energiu.

Veľa mi toho vysvetlila ohľadne roku 2012, je to len utržkovité info a viac-menej sa mi potvrdilo to, čo som sa dočítala v článkoch a komentároch u helar.

– Rok 2012 – tento rok sa uzatvára s karmou , musí sa vyčistiť

– začína sa rok Vodnára – 160 rokov – éra prebúdzania ducha a vedomia

– prechádzame do 5-tej dimenzie, všetky bytosti musia spracovať svoju starú karmu (25 rokov)

– v 80-tych rokoch – prechodové roky –  volali sa – NEW AGE –  začali sa rodiť indigové deti

– teraz prebieha zrýchľovanie času – IV. dimenzia

– naša sústava sa točí okolo centrálneho slnka v plejádach a volá sa Alcyone

– galaktický obeh trvaá25.920 rokov a volá sa – Platonský Rok

– slnko Alcyone vyžaruje energie – ktoré voláme Fotónový pás = bude trvať 2 160 rokov = prejdeme do V.dimenzie

– tento vek sa bude volať –  Zlatý Vek

– Schumanova (píšem ako počujem) frekvencia tepu zeme = bola kedysi 7.3 hz stupňa na 13.5 a viac – preto sa zrýchľuje čas

Toto je info, ktore mi zdelila terapeutka, nemám to od anjelov, na záver mi povedala, ako a čo mám robiť, aby som , tie tri karmické skúšky zvládla a regres, na ten sme sa dohodli na budúce. Dúfam ,že už to výjde.

Tiež mi zdelila, že mám ‘popraskanú’ auru a je v nej ‘napichnutý’ nejaký hnusný slizký červ hnedo-zelenej farby a že mi pekne saje energiu.  A ja, že prečo mi je stále tak zle až na odpadnutie. Tak som hneď napísala Filipovi o radu, čo mám robiť a on poradil, za čo ďakujem – červ zmizol vo svetle. Dúfam, že sa dobe upražil.

2 thoughts on “TERAPIA

  1. Sefaranas,

    len na margo – pani Michelle je dobrá osoba, ale 1. ten obeh trvá 25.625 rokov (Gregg Braden, Bob Frissell), 2. nevie sa veľmi presne, kedy ten vek Vodnára začína, pretože kalendáre sa mnohokrát prestavovali, takže všetky údaje sú “od oka”, 3. nepreskočíme 4. dimenziu a nepôjdeme hneď do 5. – to je ezoterická “verzia” vzostupu, pretože časť ezo komunity si myslí, že “4. dimenzia” je astrál – ale astrál je astrál a nie žiadna dimenzia a ak si pamätám, tak 4. súčasný pulz Zeme je niečo cez 11 (ale tu sa môžem mýliť a nechce sa mi to hľadať).

    Takisto upozorňujem, že 1. a 3. karmická skúška sú identické a 2. karmická skúška je cestou k ich dosiahnutiu.

    Moje odporúčanie: hovor radšej s anjelmi.🙂 Neviem, ako bez regresu môže pani Michelle dávať odporúčania na to, ako máš zvládnuť svoje karmické lekcie… Ako keby prostriedok proti karme bol niečo v supermarkete na polici… Karma v mojom ponímaní sú situácie, ktoré treba istým spôsobom vyriešiť. Ale na ten spôsob ťa nemôže nikto vopred pripraviť, ten musí ísť z tvojho vnútra! Inak by to predsa nebola tvoja karma, nie?

    • Trochu na upresnenie faktov. Hviezda Alcyone z hviezdokopy Plajády nieje centrum Galaxie. Naša slnečná sústava obieha okolo centra Galaxie ktoré však leží v znamení strelec a centrum je Sagittarius A. Galaktický obeh trvá 220-250 mil. rokov. To čo sa nazýva Platónsky rok cca 26.000 rokov vôbec nesúvisí s Alcyone , ale s rotačným pohybom osi Zeme. Volá sa to precesný pohyb Zeme. A informácie o fotonovom páse sú tak isto nezmysel. Toto všetko sú vedecké poznatky, ktoré vám povie každý astronóm či astrofyzik.

Pridaj komentár

