Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Rozhovor s Yovmielom

Jeden komentár


Anjel - nosic mojej duseAnjel – nosič mojej duše

Viem, že rozhovori s anjelmi sú písane v ANGELÁRIU, ale tento je taký môj malý súkromný, a aj tak bol asi druhy v poradí  s Yovmielom – keď som skúšala s ním nadviazať cez komunikačný kanál kontakt – čo sa aj podarilo, a až nad moje očakávanie.

Nadväzujem na článok MEDITÁCIA – Cestovanie v čase, vlastne som tento rozhovor viedla s Yoviemol tesne pred Meditáciou – pádom do biela.

Automatické písanie – rozhovor s Yovmielom 10/07/09:

Yovmiel si tu?ANO, SOM

Môžem si zapisovať, o čom sa budeme rozprávať?ÁNO,MôŽEŠ

ďakujem, pamätáš sa na ten môj sen s otcom (zatiaľ som ho sem nepridala), ako mi ukázal schody do neba?ANO,VIEM  O TOM

je to nejaká moja príprava na vzostup?TY UŽ SI PRIPRAVENÁ NA VZOSTUP

ako mám tomu rozumieť?OTEC TI UKÁZAL SCHODY, ALE EŠTE NIE JE ČAS PO NICH VYSTÚPIŤ

a kedy príde ten čas?UŽ SOM TI POVEDAL

kedy?O TRI ROKY

môj vzostup, umriem?NIE, NEUMRIEŠ, LEN SA POSUNIEŠ OVEĽA ĎALEJ, AKO SI TERAZ

tri roky, je to dlhá dobaANO A DOVTEDY BUDEME SPOLU PRACOVAŤ NA VYLEPŠENÍ

vylepšení čoho?TVOJICH SCHOPNOSTÍ, ABY SI TO MALA ĽAHŠIE

yovmiel, a prečo sa mi zjavil otec, chcel aby som ho videla?ON JE TVOJ OCHRÁNCA

môj ochránca, prečo práve on ma ochraňuje, čaká ma niečo zlé?NIE NEČAKÁ, ALE BOLO TO JEHO ROZHODNUTIE

uhýbaš odpovedi, tak aká je pravda, predsa sa otec len tak v snoch nezjavuje?NIE NEZJAVUJE, ALE ON SI VYBERÁ

prečo si vybral mňa?UŽ SOM TI POVEDAL

dobre, môžem sa ťa opýtať niečo iné?ANO

prečo sa mi nedarí výjsť  z tela do astrálu, je to pre mňa ťažkéBOJÍŠ SA

čoho?TOHO, ČO JE  TU HORE

je to pre mňa zle?NIE, NIE JE, ALE MUSÍŠ  SA PRESTAŤ BÁŤ, A S TÝM TI MÁM POMôCŤ

žiadala som vás, aby ste mi viac posilnili kanálSTALO SA, A VLASTNE HO POSILŇUJEME STÁLE

cítim niečo divnéJA VIEM

ako keby si bol tu pri mneSOM

mám hlavu akoby v delíriu a zároveň píšem do laptopuSI ŠIKOVNÁ

ďakujem, a ako je to  s mojou vizualizáciou?UŽ SI JU OBJAVILA?

áno, nikdy pred tým som nič podobné nezažila, ako je možné, že sa mi tak v tom darí, aj s otvorenými očami?POSILŇUJEM TI KANÁL, A OTVÁRAME TVOJE VEDOMIE

dávaš pozor na môj kanál?ANO

nikto sa na mňa nenalepí?TO BY MU TAK CHÝBALO

normálne sa cítim ako sfetovaná, točí sa mi hlava a…………

vidím ťa usmievať sa, ako aj IzariasaJE TU

ja viem, pozdravuj ho odo mňa, ty si chcel byť mojím učiteľom?PRIDELILI MA

a si rad?ANO, VEĽMI, DÁ SA S TEBOU PRACOVAŤ, SI PRÍSTUPNÁ VŠETKÉMU ČO PRÍDE, UČÍŠ SA RADA A AJ SKÚŠAŠ, IDE TI TO POMALI, ALE IDE

cítim ťa na temene hlavySOM TO JA

môžem sa ťa ešte niečo spýtať?ANO

to s tou Helar, ste už skončili?ČO MYSLÍŠ?

tie vaše testy na nejTO NECH TA NETRÁPI

počúvaj, dala ťa pozdraviť, keď ste ju odpojiliJA VIEM,A ĎAKUJEM

no, tak pretoNEMôŽEM  TI POVEDAŤ VŠETKO

a ako je to s tým mojím jasnovidectvom, viem, čo sa staneUŽ AJ V MINULÝCH ŽIVOTOCH SI TO VEDELA

vieš o všetkých mojich životoch?ANO

koľko ich bolo?SEDEM

tak a tu už som ďalej nevládala udržať pozornosť, pretože  som cítila veľkú energiu okolo seba, ako sa do mňa vstrebáva a hlava mi klesla na hruď  a bola som niekde ani neviem kde, počula som Yovmiela, ako mi hovorí ,neboj sa’, som tu pri tebe aj izarias.

pokračovanie je v článku MEDITÁCIA.

 

One thought on “Rozhovor s Yovmielom

  1. je to take krásne toto čitať, sa tu smejem jak najata – ale nie je to msiech,ale radosť . snad aj ja sa raz takto spojím , že si poklábosime

Pridaj komentár

