Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Všetko je možné tomu, kto verí

Pridaj komentár


 pamat neznama-denisa tatarPAMAT NEZNAMA  Tento uryvok, priznam sa, neviem ani kde som  nasla a kto ho napisal,bolo to uz davno – prehrabovala som sa vo svojich veciach a papieroch a tak som na neho nadabila (zrejme v tu spravu dobu), precitala a dost ma zaujal jeho obsah, pretoze som bola v dost “dezolatnom” stave, tak som si ho vzala so sebou a kazde rano som si ho v autobuse do prace citala (aspon som sa nemusela zaoberat nezmyselnymi myslienkami). Tak neviem ani ako to nazvat ci Meditaciou, Prosbou, Modlidbou alebo Afirmaciou, akokolvek – mne to teda dost pomohlo (citala som viac ako rok pravidelne kazde rano) a ak to niekomu pomoze , tak tu je uryvok:

Toto je den, ktory vytvara Pan. Chcem sa na tento den tesit a chcem byt vesela. Dnes sa v mojom zivote stane zazrak. Nadviazem fantasticke kontakty, spoznam vynikajucich a zaujimavych ludi. Svoje ulohy starostlivo splnim. Dnes vykonam velke veci – podvedomie mi odhali nove, lepsie cesty, aby som zvladla vsetky veci. Verim, ze Boh ma povznesie vyssie, nez su vsetky moje ocakavania.

Viem a verim: “Vsetko je mozne tomu, kto veri”. (Marek 9,23)

Od tejto chvile davam svojmu zivotu Novy smer. Stojim v zivote na tom spravnom mieste a robim, co som vzdy chela rada robit. Uvedomujem si svoju skutocnu hodnotu. Viem, ze Boh ma sprevadza na vsetkych cestach k vyssej sebarealizacii. Verim vo svoje blaho, svoju istotu a tesim sa z obidvoch. Vo dne v noci sa teraz posuvam vpred, dostavam sa dalej, dozrievam duchovne i dusevne, a rovnako dozrievaju i moje pracovne uspechy. Dnes a kazdy den budem zit prekrasny zivot. Coraz viac sa budem dozvedat o Bozej laske, pravde a krase. Verim, ze Boh ma po cely cas vedie a ze je spravne vsetko, co robim, spravne konam, spavne myslim. Pritiahnem tym spravnych ludi, ktori budu so mnou harmonizovat.

Disponujem silou, pomocou ktorej sa v zivote dostanem vyssie. Som pevne presvedcena, ze som sa narodila na to, aby som viedla  tvorivy a uspesny zivot, a teraz sa predomnou otovori kralovska cesta k uspechu.Vo mne existujuca nekonecna mudrost ukaze moje skryte talenty, a ja davam pozor na pokyn, ktory vstupi do mojho vedomia, spoznam ho jasne. Je mi prisudeny uspech a blaho. Verim v moje vnutorne vedenie a viem, ze pride odpoved: “Stane sa mi to, v co verim.”

Pridaj komentár

