Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

ISIS – Egypská bohyňa

Komentáre (3)


 

IsisISIS – (Eset) – je staroegypska bohyna, manzelka vladcu podsvetia Osirisa(Usireva- bol jej brat a manzel) a matka sokolieho boha Hora. Jej meno doslova znaci “Kralovna tronu”. Tron je zaroven jej znakom, ktory sa objavuje v hieroglyfickom zapise jej mena  aj v ikonografii. Isis bola povazovana za jednu z najmocnejsich bohyn starovekeho Egypta. Jej moc bola podla mytov tak velka, ze dokazala navracat zivot.

Meno bohyne Isis sa vzyvalo pri mnohych liecitelskych obradoch a je spominane aj na medicinskych papyroch. Suvisi to s velkou carodejnou mocou bohyne rovnako ako s jej ulohou idealnej matky a manzelky.

O knazoch Isis sa zachovalo len malo sprav, je vsak zrejme, ze bohyna mala knazov a knazky. V antickej dobe boli znami ako liecitelia a tvrdilo sa o nich, ze maju mnohe dalsie magicke schopnosti vratane vykladania snov a schopnosti ovladat pocasie tym, ze si cesali alebo zaplietali vlasy. Verilo sa, ze pre tuto poslednu schopnost povazovali Egyptania uzly za magicke.

Preco prave pisem o Isis.

a4tphil1Priviedli ma k tomu urcite okolnosti a tak trocha aj moje cestovanie, ked ma pred desiatimi rokmi zavialo do svatej zeme Izrael, kde som zila a pracovala rok. Tuto krajimu som si natolko zamilovala, az sa mi dostala  “pod kozu”.  Po niekolkych mesiacoch tvrdej prace, som sa rozhdla ist na dovolenku s priatelmi a tak sme si to zamierili rovno do Kahiri (Cairo) egypskej metropoly. Boli sme tam traja ludia a tak sme si kupili zajazd na 10 dni – dobrodruzstvo na nezaplatenie. Odporucam kazdemu, co i len malo dobrodruzneho cervika mate v sebe – ziadne lode a hotely. Ale o inom.

i45tphil2Presli sme  celym Kahirskym muzeom, boli som v nutri v Pyramide, vlakom sme cestovala do Luxoru (chybali tam uz len kone a kravy a to bez srandy), odtial sme sa boli pozriet na Asuanskej priehrade, neobysli sme ani ostrov Philae (kde ma svoju hrobku Isis a je tam aj jej chram-sprievodkyna nam asi tak hodinu rozpravala zrejme pribeh o Isis a jej zivote, comu sme absolutne nerozumeli – bolo  to v anglictine), pri ceste spat sme sa plavili flukou (neviem ako sa to spravnen pise – mala drevena lodka,mala male podpalubie, plachtu, do ktorej sa opieral vietor a dvoch domorodcov, ktori nam varili a starali sa o nas – to bol zazitok, dva dni a dve noci po Nile , potom nejakou miestou bridzkou sme sa dostali k nejakemu velkemu chramu a odtial spat do Luxoru – udolie Kralov a vlakom spat do Kahiri.

O Izraely a Egypte by som mohla pisat cele strany a hodiny, ale nie o pozemskom cestovani je tato stranka ale o cestovani po astrale, kominikacii s anjelmi, channeling a pod.

Konecne dojdem k dovodu preco to  tu vsetko opisujem. Znova sa na kratko vratim k mojej poslednej navsteve u pani terapeutky, ktoru som navstivila v aprili a u ktorej som chcela podstupit regres a chcela som sa dozvediet, nieco o mojich minulych zivotoch. Regres sme sice nerealizovali, z nejakeho dovodu. Pani terapeutka ale videla moje zivoty a nieco mi prezradila malo o tom, ze moj posledny zivot bol prave v Egypte, zila som za davnych dob faraonov, bohov a bohyn a bola som knazka, vraj s velmi dolezitym postavenim, mala som na starosti nejake statne projekty.

No a ked som tak sedela a dumala nad vsetkym, tak sa mi to zrazu zacalo nejako skladat a vlastne ani neviem, ci je to pravda a co to prave teraz znamena = moj minuly zivot v Egypte ako knazka, moja cesta do Egypta pred desiatimi rokmi a navsteva ostrova Philae, ked som sa prehrabavala na internete tak som sa nejako dospracovala necielene k bohyni Isis a nejako ma to zaskocilo, aka tod ‘nahoda’. Samozrejme mi to nedalo a tak som sla na vyzvedy k Yovmielovi, co je na tom pravdy.

 

Z automatickeho pisania, rozhovor s Yovmielom o Isis-egypskej bohyni – 02/09/09

Yovmiel, chcem sa s tebou rozpravat, mas na mna cas?Ano, som tu.

Mozem sa ta opytat na Isis? Ideme na to.

Bola Isis ozajstna bohyna v Egypte? Ano, bola.

A kto ju a inych bohov stvoril? No predsa otec.

Preco tak ucinil, bolo to k niecomu potrebne? Bolo, vtedy v tej dobe boli bohovia potrebni pre tento svet. Preco? Mali za ulohu riadit ludi k lepsiemu, aby vyznavali lepsie hodnoty a tak isto sa diali nove veci, civilizacia postupovala do predu vdaka nim.

Takze mi ches povedat, ze ked vznikli pyramidy ludia ich nepostavili, ale niekto iny tam od vas. Na toto ti nemozem odpovedat.

Aha a sme doma, tak tajomstva ostanu tajomstvami……??? Tak to ma byt.

A ty vies, kde su teraz ti bohovia, ktori existovali vtedy na zemi? Su v inej galaxii.

Kde je to, ta galaxia ma meno alebo cislo? Je to galaxia, ktora ma tiez planety, na jednej z nich ziju bohovia.  A maju take iste moznosti a silu ako mali tu u nas na zemi? Nie, tam je to trocha o niecom inom, ale niektore vlastnosti a moc im otec ponechal.

Co je ich ulohou teraz? Ochranuju dalsie planety a galaxie.

A vratia sa niekedy na zem? To zatial nie je v plane.

Vies,ze som bola na ostrove Philae, kde ma cham a hrobku bohyna Isis. Ano, tak trocha sme ta tam naviedli.

Ale vtedy som o tom nic nevedela, o egypte, pyramidach….. A dnes uz vies, preco si tam bola.

Terapeutka mi povedala, ze moj posledny zivot som zila v Egypte, za dob bohov a bohyn a bola tam aj Isis, je to pravda?  Ano, je. Tvoj posledny zivot si zila ako knazka v jednom z velkych egypskych chramov a mala si vysoku hodnost a moc a prave  v tom chrame zila aj Isis.

Tak toto je vazne zvlastne, takze som ju poznala osobne. Ano poznala.

A mozem sa s Isis spojit, mozem ju zavolat, ak sa to da a porozpravat sa snou. Da sa to, myslim ,ze uz caka na to kedy sa snou spojis.

Staci ju zavolat ako teba alebo izariasa a ona pride, alebo musim povedat nieco specialne. Nemusis, staci sa opytat, ci je pri tebe, staci ju zavolat.

Dakujem Yovmiel.

3 thoughts on “ISIS – Egypská bohyňa

  1. Rád by som poznamenal pár slov k bohyni Eset. Pokiaľ hovoríš o Isis, je to známkou tzoho, že si napojená na posledné obdobie starovekého Egypta. Lenže egyptská kultúra nie je tým, čo z nej urobili Ptolemaiovci. (Aj keď napríklad Kleopatra VII. ako kňažka bohyne Hathor zamiešala karty v medzinárodnej politike. Toto bola však len záverečná epizóda egyptských dejín.)
    Myslím, že stotožňovanie Eset s Hathor malo len jeden dôležitý aspekt. Poukázať na dôležitú funkciu materstva. Takže Eset pôvode manželka kráľa Usira stelesňuje hlavne postavu “4iernej panny”. (Viď panna Mária pochádzajúca z rodu Dávida.) Takže kráľovná Eset je v širšom kozmologickom rámci napojená na princíp bohyne Hathor, nakoľko jej syn Har si Eset sa svojho času stal Horom – tada Kristom svojho veku. (Hathor znamená presne “Dom Horov”.)
    Asi toľko k téme… Zoltán

  2. bola isis a amon ra nepriatelia?

  3. Bohovia si vzájomne neboli nepriateľmi. Človek žije v dualite hmotného sveta a preto sa mu veci u uhla tejto protikladnosti javia ako priateľské a nepriateľské. Ale všetko je inak. Pokiaľ sám pouvažuješ o tej otázke, ktorú tu kladieš, prídeš na to, že chybu museli urobiť niekde ľudia. Možno to boli práve kňazi.

Pridaj komentár

