Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Tibetské – ručne vyrobené šperky

Komentáre (3)


 Red-Coral-Bracelet1SPERKY z Tibetu

Asi pred hodinou som docitala clanok ‘Dorje’ a trocha ma  zaujalo to, co sa v clanku a v odkazoch o nom pisalo a  tak som hodila na anglicky googl slovicko dorje a vyhodilo mi to celkom pekne obrazky a tak som sa prehrabovala,ako vzdy, a natrafila som  na jednu uzasnu stranku, kde si mozete prezriet tieto krasne sperky a dokonca si ich aj  zakupit. Je medzi nimi totizto aj spominany ‘dorje’ a naramne krasny.

Prajem vela radosti a potesenia pri nakupe.

www.eyongs.com

ringRed-Coral-Bracelet2090906040dorje_pestle090604005090712009090217014-01090712002090711025

3 thoughts on “Tibetské – ručne vyrobené šperky

  1. Ahoj, dala som ti u mna RSS-Kanal😉

  2. Ahoj a dakujem 😉

  3. To jsou opravdu moc hezké šperky a poměrně masivní. Kdo ví jaký mají osud.

Pridaj komentár

