Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Ručne maľovaný hodváb – Chérie

Pridaj komentár


Rada by som vám predstaviť moju  kolekciu ručne maľovaných prác, ako sú kaftany,šaty a šatky.  Môžete si túto kolekciu prezrieť aj na mojej web stránke a dostanete sa k nej tak, že si na lište v pravo kliknete na LUXUSSILK a hneď vás to tam hodí.

Je to len začiatok, ale s výsledkom som spokojná nie len ja, ale aj moje zákazníčky. Príjemné pozeranie.  Zároveň chcem týmto poďakovať všetkým, ktorí sa na tomto projekte zúčastnili.

Pridaj komentár

