Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Hodvábne šály a šaty

Pridaj komentár


Už sa ma viac ľudí pýtalo, kde si môžu kúpiť moje šály a šatky, ktoré mám zverejnené na blogu, tak oznamujem všetkým, že ak sa vám nejaký páči a chceli by ste ho vlastniť, stačí, ak ma oslovíte a ja vám ho pošlem. Nemám žiadnych odberateľov u ktorých by som predávala, takže ich zasielam poštou. Cena poštovného po Slovenksu je podľa platných noriem Slovenskej pošty a cenu šatku uhradíte na môj účet v slovenskej sporiteľni.

Ďakujem vám za váš záujem a dúfam, že vás potešia chvíle v objatí hodvábu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tieto všetky šály a šatky sú v ponuke na predaj. Ak by ste mali záujem, napíšte mi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V ponuke mám aj tuniku, krásne zladenú v strieborno-šedivej farbe kombinovaná s čiernou kontúrou, je vhodná na akúkoľvek príležitosť , je príjemná na telo a ľahko udržiavaná.Veľkosť 40.

Ďalej  v ponuke mám aj kaftan krásnej modrej farby s teplého flaušu. Je to neutrálna veľkosť, ako ste si mohli všimnúť, výstrih je strihaný do písmena V a je olemovaný tenkým saténovým prúžkom. Môžete ho nosiť v chladnejšom počasí.

A ďalej ste si mohli všimnúť krásne spoločenské šaty, ktoré sú ručne šité a tiež ručne maľované, sú vhodné na rôzne spoločenské udalosti – či do divadla, na ples, obliecť si ich môžte aj na Silvestra, promócie, stužkové a iné udalosti. Veľkosť je 38-40.

Pridaj komentár

