Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Voľný pád – kniha od Sun Belangelo alias Helar

Komentáre (2)


voľný pád - helarCez Vianoce som napísala knižku. Nie je to nič svetoborné, len malý dobrodružný príbeh, ale moje “testovacie publikum” – Jarah, Ambala a Tenshi – mi pri písaní tak fandilo, že som sa rozhodla dotiahnuť vec do konca a tentokrát knižku skutočne aj vydať.

Knižka sa volá Voľný pád a jej hlavnou hrdinkou je Milka Géczová, ktorá si po smrti rodičov hľadá podnájom. Takto sa zoznámi s realitným maklérom Milanom Mokešom a od toho okamihu jej život dostane celkom nové nasmerovanie – musí sa vzdať racionality a čeliť mágii, hodiť za hlavu všetky zabehané zvyklosti, naučiť sa manipulovať svoje vedomie, brániť magický artefakt a nakoniec bojovať o holý život…

Knižka má 222 strán a je postavená na premise “energia nasleduje pozornosť”. Tu sú ukážky: úvod a úryvky z 5. kapitoly a z 8. kapitoly.

Kto máte záujem, knižku si možno objednať (na dobierku; chcela by som sa cenou zmestiť do max. 9 € za knihu + poštovné). Použite na to formulár nižšie (s nebeským lemovaním ;-) ) a nezabudnite uviesť aj mail, pretože ešte pred posielaním budem s každým osobne komunikovať.

Pretože kvôli nákladu potrebujem zistiť predbežný záujem, nemajte problém napísať do komentárov k tomuto článku, kto by ste takú knižku chceli mať. (Moje “tri sudičky” nemusia – tým ju vnútim, aj keby sa bránili! :-P ) Samozrejme – nepomýľte si komentáre s objednávacím formulárom! :-)

Urobila som pre knižku aj fejsbukovú stránku, kde priebežne dopĺňam info o stave vydávania knihy a bolehlavy, čo mi to spôsobuje.

Ak sa vám páči nápad alebo samotná knižka, spropagujte ju trochu aj medzi svojimi známymi! Pomôže mi to. :-) Ďakujem.

2 thoughts on “Voľný pád – kniha od Sun Belangelo alias Helar

  1. Heli, to je najmenej, čo pre teba môžem urobiť – držím mocno všetky palce, nech to výjde 🙂

Pridaj komentár

