Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Prebudenie

Pridaj komentár


Spring-fairy-fairiesUž je to nejaký čas (teda dosť dlhý), čo som sa nevenovala mojej záľube a to mojim anjelom, archanielom, energiám a bytostiam. Musím povedať, že mi ten svet hrozne chýba a asi som dnes mala prísť sem a zistiť, že je to holá skutočnosť. Oni ma naviedli  na myšlienku pozrieť sa na moju stránku a aby som si uvedomila, že svet ktorý mi ponúkajú je krásny a čistý zároveň, ktorý poznám, kde som už bola.

Nebudem sa vyhovárať na to, že nemám čas, pretože ak človek chce, na všetko si čas nájde. Aj na prácu, aj na ľudí, rodinu, svoje koníčky a záľuby. Asi som zbehla do starých koľají a  niekedy som sa prichytila, ako zas a znova nadávam na svet a ľudí okolo, ako sa mi nedarí  a že je všetko zlé a blá blá blá…., ALE osvietilo ma. Už po niekoľký krát v mojom živote, za čo veľmi ďakujem. Veď život je taký, aký si ho urobíme a nie taký, ako mu dovolíme, aby nás urobil.

Tak, v toto krásne slnečné nedeľné ráno sa mi znova potvrdilo, ako ľahko môže človek skĺznuť do starých koľají, ak čo i len trocha poľaví vo svojom úsilí byť a stať sa lepším človekom. Malá nepatrná lenivosť sa vkradne do mysle a hlodá a hlodá až je z toho veľká tmavá diera  z ktorej nič nevzíde.  Vyvaľuje sa v mojej hlave a teší sa dobrému zdraviu, šepká a vháňa myšlienky do mozgových závitov o tom, aké krásne je byť lenivý a nič nerobiť, odkladať veci na “potom”, byť znechutený so života ……… a takto krok po kroku čumiac pod nohy, aby som nezakopla, schádzam dole po schodoch v tmavej diere niekam, kam vlastne ani schody nikam nevedú, kde zrazu zistím, že sa stále točím dokola a dokola a stále viac sa na mňa černota nabaľuje a ja neviem, ako z toho von.

Ale dvihla som hlavu hore a uvidela svetlo, jasné a žiarivé, ktoré je čoraz väčšie a približuje sa až ma celú pohltí.  Zrazu vidím všetko jasne a čisto. Stále stoja pri mne a je ich veľa. Mojí svetelní strážcovia, ktorí veria viac, ako ja, v to dobro vo mne, v to svetlo a čistotu, ktorú v sebe nosím a aj vy všetci ostatní ,a je len na nás čomu dáme prednosť, svetlu  či  tme.

V toto krásne slnečné nedeľné ráno sa mi znova potvrdilo, ako môže človek znova prísť  k “prebudeniu” ak chce. Stačí chcieť a Oni vás vypočujú a navedú na správnu cestičku. Veľké, veľké a srdečné Ďakujem.

 

Pridaj komentár

