Sefaranas

O anjeloch, channelingu, harmónii, feng šuej a tak trocha o mne…..

Yóga pre začiatočníkov

Jeden komentár


Santosha-Yoga-SHlavne pre takých ako som ja. Problémy s chrbticou mám už vyše troch rokov a neviem sa toho zbaviť. Vyskúšala som snáď asi všetko. Jedno viem určite – nechcem to riešiť liekmi. A tak som si povedala, že vyskúšam Yogu, každý o nej hovorí, aká je to skvelá vec a tak idem skúsiť. Našla som video pre začiatočníkov, keď som ho prvý krát pozerala skoro som pri tom zaspala, ale asi ten monotónny hlas má nejaký účinok na ukľudnenie mysle.

Ak by chcel začať niekto cvičiť yógu, tak tu je celkom dobré video. Namaste.

http://www.akosatorobi.sk/video/3360/zaklady-jogy-joga-pre-zaciatocnikov

One thought on “Yóga pre začiatočníkov

Pridaj komentár

